Typiskt!

Jag har inte orkat skriva på ett tag, menmen.. Jag var hos läkaren i fredags och det gick faktiskt jättebra för en gångs skull, det var en erfaren, kunnig läkare jag fick träffa - Äntligen! Som jag har längtat efter en gammal läkare som har varit med ett tag och tar sina patienter på allvar, underbart! Så nu har jag fått Lyrica, vilket som är en medicin för just GAD, att man fick vänta så länge och må skit på massa olika mediciner innan dom provar den medicin som faktiskt är, enligt FASS, den medicin som används för mina problem. Tänk om dom hade gjort såhär från början... Dock vet jag inte än om Lyrica fungerar på mig, men iallafall. Nu har jag bara Anafranil och Lyrica, så jäkla skönt att slippa 7 olika mediciner, kroppen mår redan bättre och det gör även mitt psyke. 

En ända negativa jag kan skriva nu är att jag har blivit fet, på riktigt, tjock! Det värsta är att det är Anafranil som gör mig fet + att Lyrica också har det som biverkning - övervikt! Så jävla typiskt, när det går bra med en sak i mitt liv, då ska det gå dåligt med något annat och det är snart sommar... Inge bikini för min del. Jag fick också kläder idag, som jag har beställt, kan jag ha byxorna? - NEJ!! fyfan.. men jag ska inte skicka tillbaka dom, utan jag ska få på mig dom, efter att jag har tränat och bantat ett tag. Nu ska jag börja ta träningen och 5:2-dieten på allvar. Fet är det sista jag vill vara! Nu har jag en bra träningscykel med, så om en månad ska jag vara fit igen.

Nu tänkte jag försöka ta mig iväg och sola, så man blir lite brun iallafall. 

<3




Kommentera här: