Less,

less, less, less! Jag är så satans less på allt! Det händer aldrig något spännande, allt i min värld står still just nu. Jag är inte glad och inte ledsen. Jag vill att det ska hända något kul eller annorlunda, innan jag blir galen och börjar klättra på väggarna. Jag förstår inte varför jag aldrig kan vara nöjd, jag känner mig aldrig helt nöjd med något, det är alltid något som är fel eller tråkigt, vet inte varför det är så och det är inget jag kan ändra på heller. Jag är nog inte den lättaste att leva med, inte just nu. Jag behöver någon i mitt liv som är full av positiv energi och som kan rycka upp mig, för jag verkar inte kunna göra det på egen hand, tyvärr... Det jobbigaste är egentligen att jag inte tycker att något är kul längre, jag kan inte tänka ut något som jag vill göra. Mitt liv är så meningslöst och tråkigt!!! 

Min ångest är också jobbigare nu.. Jag vill göra något - men vågar inte. Det är jag i ett nötskal. Jag kan klaga på att allt är trålkigt, men själv så vågar jag inte göra vad som hellst heller. Allt är bara konstigt och svårt just nu. Jag vill bara gråta, men det kan jag inte heller. Haha, fan vad patetisk jag är... 


Kommentera här: