Ny medicin.

Jag har fortfarande inte kunnat börja med den nya medicinen pga av att jag inte har fått någon tid för att göra ett EKG än. Jag ringde både igår och idag och frågade om läkaren har skickat remiss och vart o när det blir av, jag fick samma svar båda gångerna jag ringde, "Jag ska kolla upp det, jag ringer tillbaka lite senare idag." Jag förstår mig inte på psyk, det är alltid såhär med dom, man måste tjata och tjata men ändå händer det ingenting. Usch vad less jag blir, jag vill ju som börja med medicinen nuu, eller hellst för en vecka sen.. Jag testade att ta en tablett igår för att se om jag kunde känna någon skillnad, men det gjorde jag inte, tror dock att det var för svag dos jag tog. Jag har fått Concerta 18 mg, och jag ska upp till 54 mg sa läkaren så¨inte konstigt att jag inte märkte något.

Får se imorgon om de ringer någon som kan ge mig lite information, annars skiter jag fan i vilket och börjar med medicinen ändå för jag har redan fått den utskriven och har den hemma så varför inte.. Det är ju inte jag som gör fel, utan läkaren som skrev ut medicinen innan jag hade gjort ett EKG. Jag har inte så höga förväntningar på att den kommer hjälpa, eftersom ingen annan medicin har funkat, ingen  har kunnat lugna mig. Har dock fått mycket skitmediciner men även en del bra. Såå.. jag får se, den kanske fungerar jättebra och det skulle vara en jävla befrielse, för såhär ska ingen behöva ha det.


Kommentera här: