Psykos?

 
Verklighet eller overklighet? Jag vet inte vad som är vad, jag känner mig så overklig men samtidigt så verklig.. Jag undrar hur man ska kunna förklara denna känsla utan att låta helt knäpp?! Jag är rädd, jag vill leva i overklighet, jag tror det är verkligheten jag känner av och den gör mig rädd. Samtidigt känns det som att jag inte finns. Jag vill fly, jag orkar inte slåss, jag vill springa och gömma mig, gömma mig för allt verkligt och alla känslor som kan skada mig.

Är jag död eller levande? Jag vet inte längre. Jag är så rädd, jag skakar och det svartnar för ögonen, kommer jag dö? Eller kommer jag hamna i någon slags psykos, eller är jag redan i en? Vem är jag? Finns jag? Jag har ingen jag kan prata med om mina rädslor... Vet inte  hur länge kroppen klarar av att vara på helspänning och jag känner hur min hjärna blir överhettad av alla sjuka och konstiga räddkänslor. Kommer mitt liv vara såhär? Är det värt att leva?. Det är en fråga jag vill ha svar på, men tyvärr aldrig kommer få..

Nu lägger jag mig under täcket igen och låssas som att jag inte finns.. 

 

Kommentera här: