Tom på ord.

Jävla skiiiit! Mitt internet dog och allt jag hade skrivit hade inte sparats! Åh vad sånt är jobbigt, jag orkar inte skriva om allt heller. Men jag klarade av dagen iaf, dock med mycket ångest, fast nu är jag lite lugnare. Sitter och lyssnar på Håkan och allt känns kontrollerbart just nu, de stunderna måste man ta vara på. Jag hoppas det inte händer något oväntat, så kanske jag kan få vara lugn hela kvällen. 

Jag ringde min kontaktperson idag pga av att psyk inte hört av sig om någon uppföljning av den nya medicinen. Han ringde upp mig och sa att jag skulle börja ta två tabletter ist för en, så det var ju bra, att det händer något. Det är så dåligt med psyk, dom är så dålig, dålig, dålig.... Man måste göra allt själv och hålla kolla på allt själv.. Jag hoppas att ingen haft sån otur med läkare och psykologer som jag har haft. 

Jag vet inte vad jag ska skriva om... Jag är tom på ord. Jag som brukar ha så mycket ord och funderingar i mitt huvud, men just nu är jag tom, och det är svårt att skriva då. 

Ha en bra kväll alla!


Kommentera här: