Tomhet.

Jag känner ingenting längre, jag kan inte vara glad, inte heller ledsen, jag är bara helt tom. Jag orkar inte bry mig om saker heller, jag sminkar mig inte och jag har bara bekväma, stora kläder på mig, jag tycker t.om. att det är jobbigt att duscha.. Vad är det som händer med mig? Är jag påväg ner ännu en gång? ..

Idag var jag och tog mitt EKG iaf, det jag var tvungen att göra för att få börja med den nya medicinen. Men tydligen måste min läkare se det först och bla bbla bla... Allt går så segt och jag vill bara börja äta den någon gång så man får se om den har någon effekt eller ej... Förmodligen funkar den inte och jag måste prova 100 andra.. ÅÅåhh, är så less på sjukhus och mediciner.. Jag vill bara kunna leva!

Det känns ibland som att jag bara vill ge upp, som att jag inte har något att kämpa för - fast jag egentligen har det!
Men jag känner mig så fruktansvärt ensam, jag är ensam och rädd, jag vill ingenting, jag orkar ingenting... Är detta slutet? ska det vara såhär?


Kommentera här: