Jobbigt

Nu har jag hittat den perfekta valpen och den är inte alltför långt bort heller. Har dock ingen bil, så blir krångligt, för jag kan inte åka tåg/flyg/buss. Jag är så otroligt begränsad i mitt liv just nu, kan fan inte göra någonting, mina dagar går bara ut på att "stå ut." Därför vill jag ha en liten valp nu, kanske blir lättare att stå ut då, och då skulle jag ha något att göra hela tiden. Skulle vara helt perfekt! För just nu är jag bara hemma, göra samma saker varje dag. Med en liten valp skulle jag ha mycket att göra, fast då är det kul att göra.. Jag vill.. så frustrerande att man inte ens kan hoppa på ett tåg eller buss för att hämta valpen,.. men neeejdå, jag måste ha med mig någon för att ens kunna göra något sånt. Jag är så less på att ha det såhär. Nu har jag hittat valpen jag verkligen vill ha, men kan ej hämta den.. Nu ska jag gå och koka flera liter kaffe och hoppas på att den valpen inte blir såld, för han är min! <3

Kommentera här: