bakis

Jag drack igår för första gången på länge, jag har inte vågat göra det innan pga av alla tabletter jag käkar. Men nu vet jag att det funkar, fan vad härligt det var att va full igen! Det är nog det ända som tar bort ångesten helt och låter hjärnan vila ett tag. Dock mår jag ju sämre idag men det är nästan värt det, att få koppla bort allt för en kväll! Funderar på om jag ska dricka ikväll med, har en flaska vin som lockar ganska mycket! Bara en kväll till utan ångest.. det skulle vara behövligt! Dock har jag käkat en hel del sobril idag som jag fick utskrivet tillslut, men dom funkar inte alls längre, så det är nog ingen fara att blanda lite alkohol med dem! Aja, får se hur jag gör.. Annars har jag inte gjort så mycket idag, sovit nästa hela dagen.. Nu ska jag försöka ta mig in i duschen, men det tar ju sin lilla tid innan jag har samlat modet att göra det. Ha en bra kväll och helg! <3

Kommentarer:

1 Robim:

Hej! Beklagligt att du blev urkopplad från forumet. Men hann iaf läsa adressen till denna sida och jag känner igen mig i mkt av det som skrivs. Kan du tänka dig att höra av dig till mig på skype? Skriver då min adress inom kort.
ps. Bifogar en ångestdämpande besvärjelse så får vi hoppas att du klarar natten lindrigare. ds

Svar: Hej! Jag kan gärna ta din skype, så vi kan prata mer. Tack så mycket! :)
ÅNGEST

Kommentera här: