Lägenhet.

Allt sökande efter lägenhet verkar äntligen vara slut, förmodligen har jag lägenhet nu, från 1a sep. Jag är så glad över att snart komma få ha ett eget, riktigt hem! Det var ett tag sedan som jag hade det. Så nu på tisdag ska jag på visning av lägenheten, dock vill jag ha den redan nu, utan visning men ändå, kanske lättare att planera hur man ska ha det om man sett lägenheten. 
Är det nu det vänder? Kommer jag börja må bättre och framförallt, kommer det gå framåt för mig? Det har varit så kolsvart så länge att jag inte minns sist som det gick bra för mig. Nu finns det kanske ett litet hopp om att allt kommer bli bra tillslut och den känslan är underbar med samtidigt lite läskig. 

Jag har blivit riktigt dålig på att skriva, och det är inge bra. Jag har så mycket tankar och funderingar så det är bra för mig att skriva av mig, finner dock inte tiden till att göra det, även om jag har all tid i världen just nu.. Jag vågar inte längre skriva hur jag verkligen mår och hur saker känns osv.. Bloggen är inte längre anonym och hemlig, och då blev det genast jättesvårt att skriva. Men jag ska försöka ändå, jag skiter ändå i vad folk tror sig veta och tycka om  mig, det är upp till dem. 

Min framtid börjar iallafall se lite ljusare ut, jag ser inte längre bara det svarta och mörka, utan det har börjat att klarna upp. Nu längtar jag mest till jag får lägenheten, faaan vad fin och hemtrevlig jag ska få den! Och vad skönt det ska bli att få ordning och reda på sina saker, just nu ligger allt i kartonger och väskor, och jag vet inte vad som är vad, det är en ända stor röra. Så jag längtar till den dagen jag kan hänga upp mina kläder i en garderob, som är min! Och att kunna lägga ut allting ist för att ha det i väskor och påsar.. LÄNGTAR! 


Kommentera här: