sömnlösa nätter.

Jag har allt, men är ändå inte nöjd. Jag älskar min pojkvän och mina hundar så mycket och min familj är den bästa som finns. Jag skulle kunna vara lyckligast i världen.. OM jag hade varit "frisk" eller fått rätt medicinering och behandling.. Just nu har jag inget liv längre, min elaka, jävla skit ångest har tagit över mitt liv totalt.
Jag är så rädd att bli som förut, då jag självmedicinerade mig med tabletter och alkohol och gick under totalt.. Jag funderar på att bara skita i allt men då kommer jag såra så många och det vill jag verkligen inte.

Imorgon måste jag ringa psyk och försöka få dem att förstå hur allvarlig min situation är. Dom brukar inte lyssna oftast, det är som att dom inte bryr sig ett skit om hur man mår.. Men det här ska fan vara min sista natt med panikångest! Jag har haft det så i nå veckor nu och inget hjälper och jag är RÄDD och behöver hjälp!!!! och ingen förstår hur jävla nära jag är på att ge upp. Så ett sista försök att kontakta min kontaktperson och se vad han säger, förmodligen ingenting ...

Kommentera här: