Stå för den man är.

Jag förstår mig inte på folk som trycker ner andra för att kanske må bättre själv. Att skriva elaka kommentarer och vara anonym är löjligt, då vågar man inte stå för sina egna åsikter och då är man inte mycket till människa. Det är inte så jävla lätt att våga visa hur vem man är och hur man har det, men jag har bestämt mig för att jag ska må bra igen och därför måste jag våga visa och erkänna vem jag är, både för mig själv och andra.. Då tycker jag det är riktigt elakt och äckligt att kommentera nedtryckande kommentarer och framförallt att inte våga stå för det man skriver, det är ju ännu mer sjukt. 

Människor kan vara så hemska och själviska, dock tycker jag synd om de människor som måste använda andras brister för att kunna känna sig bättre själv. Det är nog egentligen dem som borde läggas in på psyket. Om det här hade varit förut så hade jag tagit åt mig och känt mig ledsen av vissa kommentarer, men jag tycker inte att dom är värd mina tårar, så jag bestämmer mig för att inte låta någon kunna trycka ner mig igen.. - Jag har varit på botten, och jag ska fan inte dit igen! 

Allt skit som hela tiden skrivs över internet har förstört mångas liv och fått fruktansvärda konsekvenser. Jag själv fattar inte hur man kan vara så jävla elak, och dessutom anonym... Hur fan tänker vissa människor?! Det är och kommer alltid vara mig en gåta.

Make love, not war! 

Kommentarer:

1 Anonym:

Haha! Fantastiskt fin första kommentar. Konkret, konstruktivt och anonymt. Bra människor som finns på internet.
Keep up penni! "ditt tryne" ;-) ;-)

Kommentera här: