Less.

Jag har helt tappat lusten att skriva, jag blir ändå aldrig bättre. Nu när t.om. psyket inte vill hjälpa mig, vad ska man göra då? Jag har nästan tappat hoppet ännu en gång, tänk om jag bara kunde få känna att det var på väg åt rätt håll.. Ett litet tecken skulle hjälpa mig! Men det kommer aldrig något sånt. Jag är så less på allt, jag vill bara fly, fly från mig själv och allt annat.. men det skulle inte heller hjälpa, skulle väl bara göra allt ännu värre, om det nu går...

Mina dagar är långa och jobbiga. Jag vill inte göra något alls, vill lägga mig ner och ge upp. Men jag gör inte det än, jag fortsätter med träning, avslappning m.m.. Det kanske funkar längre fram? Just nu känner jag mig bara ensam och instängd på något konstigt sätt, inlåst i min kropp och kommer inte loss. 

Kommentera här: