Stress.

Jag är stressad i kroppen, fattar inte varför men jag håller på att stressa sönder min hjärna. Jag måste snart hitta något sätt som kan lugna ner mig lite, annars lär jag ju få en hjärtinfarkt eller något. Det är synd att det är så svårt att få tag på min kontaktperson, jag skulle verkligen behöva något mot min panikångest, för såhär kan det inte hålla på nå längre, det måste ju vara skadligt för kroppen att vara såhär. Helst av allt skulle jag vilja söva ner mig själv och bara glömma alla mina problem, fast när man vaknar lär det vara lika jävligt ändå.

Rädslan för att dö är hög just nu. Jag tror att jag bara kommer att ramla ihop och dö, eller det är den känslan jag har. Varför skulle jag egentligen bara dö utan anledning? Jag vet att det skulle vara konstigt och att det förmodligen inte kommer att hända men min hjärna har ett eget liv och jag får inte bestämma något alls. Det känns ibland som att jag är två personer, en som bara ser död och elende och en som är personen jag. Jag vill bara kunna koppla bort den hemska personen så jag kan leva mitt eget liv utan att bli så jävla störd... Jag vet att jag låter helt sjuk i huvudet, och det kanske jag är också, vad vet jag? ...


Kommentera här: