Nu får det vara nog!

Totalt överkörd nu, hur lågt kan man sjunka? Fick ett brev idag av min gynekolog, där stod det att jag har cellförändringar i livmodern. Hur mycket mer orkar jag? Jag känner att detta var droppen, det är inte meningen att jag ska leva helt enkelt. Jag är psykiskt förstörd, som jag tror är kroniskt och nu börjar de fysiska sjukdomarna komma.. Varför kan jag inte bara få somna in, jag tycker att det borde få vara dödshjälp i Sverige. Man måste ju för fan få välja själv om man vill leva?! 

Jag bröt ihop totalt idag och kände direkt att jag inte orkar gå på den nya tid jag ska få på kvinnokliniken. Jag vill verkligen inte vara den som ger upp, men hur mycket ska jag behöva ta? Jag orkar inte bära allt på mina axlar, ensam. Jag känner inte för att prata med någon... Den jag ringde när jag just fick veta detta sa bara "Jaha..". Är det bara jag som förstår att detta är allvarligt? Faaannn... 

Nu kommer jag inte orka skolan, jag skiter i den nu, jag skiter i allt nu! Nu får det fan vara nog!...

 

Kommentarer:

1 Kajsa:

Usch lider med dig, men bara förra veckan stod det i tidningen om att det kan vara fel på dessa prover så ta det lugnt och invänta svar när dom kollat ordentligt

Kommentera här: