Vilja.

Helg igen.. Jag tycker inte om helger alls, jag är så ensam. Fast jag vill inte träffa folk heller, när jag tänker på att kanske gå ut så mår jag illa.. Ingen ska behöva se hur ful och fet jag är. Jag borde bara gömas undan, så det är lika bra att sitta i lägenheten och titta på skräckfilm och käka tabletter och försöka stå ut. På måndag ska jag till min kontaktperson, har inte träffat han på ett tag, bara pratat med han på telefon och bett han fixa mer stesolid och det gjorde han, så det var ju bra, då kan jag bedöva mig, iaf det värsta. 

Jag vill bli normal! Jag vill bli mig själv igen. Träffa människor, känna glädje, vilja, lust och ha något som jag brinner för, eller bara en hobby. Men jag är så trött hela tiden, jag måste vila flera gånger om dagen, men är ändå aldrig pigg. Ge mig energi!.

 

Kommentera här: