Sova är livet!

Bästa tiden på dygnet, när jag får stoppa i mig lite piller så jag får sova - för sova är det bästa jag vet, dock inte när jag vaknar kallsvettig eller drömmer hemska mardrömmar... Men jag får iaf komma bort från verkligheten ett tag och det är skönt. Jag hoppas på ett bra nattsömn, utan uppvaknanden och skit.

Jag har blivit djupt depremerad, det sa min kontaktperson när jag förklarade hur jag kände och han såg även det på mig hur illa det faktiskt är. Jag fick två alternativ; bli inlagd - det vill jag inte, det andra var att jag ska äta Sobril morgon och kväll.. det är lugnande?! Jag fattade inte riktigt hur det skulle kunna hjälpa, och jag kan säga det att det hjälper inte alls, dock hjälper den lite mot min ihållande ångest så det är ju bra, antar jag. Imorgon har jag tid hos min flummiga läkare, får se vad han säger om allt.

Jag är så kluven, Concerta som jag äter för min ADHD har börjat funka ganska bra mot ångest, MEN den har en biverkning - depression. Jag vill verkligen inte sluta med den medicinen nu när den funkar hyfsat, jag är livrädd att han ska ta bort den och sätta in någon annan skit så jag kommer må dåligt eller inte få någon centralstimulerande alls, och det skulle nog vara det värsta för mig. Jag känner mig kropp nu, efter alla rävgiftmediciner och biverkningar så vill jag inte ändra eller få någon ny. Jag vill bara höja min antidepp! Men får se hur det går.

Nu ska jag soooova! 
 

Kommentarer:

1 Kajsa:

Hur gick det hos läkaren fick du hjälp

Kommentera här: