Stå ut.

Jag försöker härda ut, men det är svårt. Jag vill inte vara ensam just nu, det är så mycket som snurrar i mitt huvud och jag skulle behöva ventilera mig och prata med någon, eller bara känna att det finns någon vid min sida. Jag sitter på samma ställe hela dagarna och bara "väntar" på att jag ska få någon slags energi till att göra något, t.ex. plugga! Det är något som jag måste göra men inte haft någon ro till att sätta mig ner och koncentrera mig på det. Vet inte om jag kommer kunna gå kvar i skolan, jag ligger så mycket efter och är så ofokuserad för tillfället. Kan jag aldrig få lyckas med något jag gör? fyfan vad allt känns skit och meningslöst och bläähh.. 

Tänker på mina gamla drömmar om att resa, jag hade så stora och fantastiska drömmar som aldrig kommer att bli av. Jag måste försöka glömma dem och kanske hitta nya drömmar och mål. Just nu är min dröm att bli fri, fri från alla mediciner, fri från mina demoner och tillslut få mitt liv tillbaka, eller ett nytt liv blir det, kommer aldrig få tillbaka det gamla och det är lika bra det.

 

Kommentera här: