Dålig dag.

Jag har fått tillbaka mina mardrömmar, det är inget gott tecken, min sömn blir helt förstörd och jag känner mig inte utvilad. Jag mår sämre för varje dag nu, det blir mörkare och min framtid blir suddigare och mina drömmar är nästan helt borta, igen! Det kan ha att göra med att jag har trappat ut anafranilen, men jag tyckte inte att den hjälpte mig, utan den gav mig bara massa biverkningar. Den kanske hjälpte ändå, litegrann.. Men jag vill inte trappa upp den igen, det är en skitmedicin som gör en tjock och olycklig! Jag har ännu inte fått börja med min nya medicin, min läkare skulle ringa idag och berätta om jag ska börja trappa upp den eller hur det blir.. Allt som har med psyket att göra går så segt, så man får se, förmodligen ringer han inte alls och då kommer jag börja med den ändå... 

Nu på dagarna måste jag ta imovane, som förr.. Inte alls kul eller bra, men jag har inget val, jag vägrar vara på botten igen, jag vill upp! Men verkar som att det inte kommer att hända på ett tag. Så imovane får va mina livlinor för att jag inte ska börja skada mig själv igen.. Det vill jag inte, men det lockar så jävla mycket just nu..

Jag orkar knappt gå ur sängen längre, idag har jag tvätttid och det ger mig ångest som fan, men det måste göras. Jag känner mig sjuk, dålig och helt värdelös och allt i mitt liv är meningslöst. Jag vill bara försvinna från mig själv och bli människa igen! 

Kommentera här: