Ensam

Ensam i ett stort hus, en hel vecka. Allting sket sig så jag kunde inte följa med till Danmark, kanske lika bra. Jag gruvade mig så mycket inför den resan med flyg och allt så kanske är bäst såhär. Synd bara att jag blir så mörkrädd och paranoid när jag är ensam, speciellt här i detta hus. MEN jag har iallafall lyckats fixa en ny lägenhet från den 1a januari, det är väl det ända positiva som jag har att tänka på, kan dock inte flytta in förns om två veckor men ändå skönt.

Vet inte vad jag ska göra.. jag tänker sönder hjärnan. Jag skulle vilja söva ner mig själv och låta tiden läka mina sår, så att när jag vaknar kan jag börja leva och vara glad. Jag vet att jag är negativ, men det har blivit så, det händer saker hela tiden som förstör min tillvaro - även om det är jag som ställer till det för mig själv. Det är inte medvetet, jag börjar funderapå om jag har någon slags förbannelse över mig, så sjukt är det! 

Aja, snart får jag gå och lägga mig och sova.. Det kanske kommer en bättre dag imorgon.

Kommentera här: