Vänner..

Man tror att det är ens vän, men när det väl gäller så märker man att så var det inte. Jag förstår inte vad jag har gjort för fel, varför vänder du ryggen åt mig varje gång jag försöker få kontakt med dig igen? Varför ljuger du så jävla mycket, och varför säger du inte bara sanningen till mig, att du inte vill ha med mig att göra mer? Det är synd, alla minnen vi har är så fina och många, men det är väl inget för dig? Du har ju så jävla många andra vänner i ditt liv... menmen, vill du inte ha mig i ditt liv så vill du inte, även om jag inte förstår varför. 

Att ha vänner skapar bara en massa problem och problem är det sista jag behöver just nu så därför lägger jag inte ner så mycket tid på sånt. Jag har en sann vän och det räcker fför mig, jag skiter i alla andra, iallafall just nu. Jag har inte haft en ända vän som har stöttat mig genom hela min jobbigaste tid, och inte nu heller för den delen.. Jag blir så jävla arg om någon av alla hör av sig, för det är inte för att de bryr sig utan det är för vissa kanske har lite dåligt samvete.. Jag säger bara DRA ÅT HELVETE till er... Jag vill inte ha er i mitt liv heller!

 

Kommentarer:

1 Neemo:

Nu tycker jag du är lite dum :( jag bryr mig, och jag är din vän! <3

Svar: förlåt, var inte riktat mot alla.. var bara lite arg när jag skrev det :( <3
pennni

Kommentera här: