Idioter..

Jag har haft en riktigt rutten dag idag! Såg nyss på facebook att mitt ex har skaffat ny tjej, massa gulliga bilder på dem.. sjukt! Vi gjorde ju nyss slut? Han är så äckligt omogen, och tjejen ser ut att vara 15 år. Jag blir så jävla förbannad, känner mig totalt värdelös, jag betydde ingenting tydligen. Man kan bara byta ut mig mot en annan, så lätt. Det där var jju jättebra för mitt svaga självförtroende. 

Jag är tjock, ful, misslyckad och totalt värdelös som människa. Jag vill egentligen bara gråta, men han är inte värd mina tårar. Varför kommer det massa problem på sidan av mina riktiga problem? Jag orkar inte, kan det sluta dyka upp massa skitsaker som jag inte orkar med just nu?

Jag är svag och skör... Låt mig vara ett tag! 

 

Kommentarer:

1 Lis:

Att han är en idiot gör inte dig till ful, tjock, värdelös. Försök släppa taget och lämna honom, det är inte värt att uppta tankarna. Du är så mycket bättre än du tror! :) Du klarar mycket mer än du tror, och du är värd så sjukt mycket mer än du tror. Få liv i hoppet, för det är det som gör tillvaron lite lättare. "If we believe that tomorrow will be better, we can bear a hardship today".

2 Anonym:

Nu vet du hur det känns. Once a cheater, always a cheater.

Kommentera här: