Ändrade planer.

Igår var jag hos min privata psykolog och berättade allt om vad HAN hade gjort, jag visade alla sms för henne. Hon säger "Ja, ni båda sårar ju varandra!" Då blev jag riktigt irriterad och sa "Hur fan kan du säga att jag har sårat han, vad är det jag har gjort för att såra han?!" - Jag tillägger även att hon ALLTID försvarar han.. Men det tyckte hon inte att hon har gjort. Det han har skrivit till mig är mycket allvarligt, olagligt och kränkande, men nu är det HAN som är sårad. Jag fick iaf psykologen att inse att han har behandlat mig illa och hon skulle ta ett snack med han..

Jag har nu inte fått ett ända sms av HAN, det hjälpte tydligen. För min psykolog har nära relation till han och hon är den ända han litar på och lyssnar på. Men ett förlåt skulle ju kunna vara på sin plats, från HAN.. men det kan jag nog glömma, och pengarna han är skyldig mig får jag nog aldrig se igen. 

Nog om det!

Jag hade ännu ett möte med min kontaktperson igår, angående inläggningen. Det blev ett långt samtal, 2,5 timme, jag fick t.om. prata med min läkare i 5 minuter om mina mediciner och allt. Han ska skriva ut en ny ADHDmedicin, som nyligen blivit laglig för vuxna i Sverige, men har visat sig ha mycket bra effekt och mindre biverkningar. Jag ska även få ett mycket starkare ssripreparat, som kanske kan hjälpa mig med min GAD, tvångstankar och socialfobi.

Det blev ingen inläggning igår, men däremot idag. Allt pga att jag hade krav denna gång, INGEN annan läkare ska lägga sig i min medicinering och ta bort saker... Jag vill ha endast en läkare, även om jag ligger inne...
 


Kommentera här: