Märkliga människor.

Jag tycker det är konstigt hur människor beter sig ibland, alla kan väl se att jag mår mycket bättre nu, det är ganska enkelt med tanke på det inlägg jag skrev igår. Ändå är en en jävel som har mage att säga tvärtom, "Du sa att du va frisk, det ser inte ut som det.." Hur fan kan man säga en sådan sak till en person som nästan har tagit sig ur detta elende, skottpengar är det på sånna! Dessutom är han som sa det verkligen tillräckligt gammal för att fatta att det kan såra någon. Dock så har jag blivit en jävligt stark person så jag kan lätt lägga en sån sak bakom mig väldigt lätt, men det är inte alla som kan det. Jag visade att jag brydde mig och han ville direkt försöka knäcka mig, bara för att jag hade "dissat" han tydligen. Jag säger bara en sak - Du kommer aldrig att lyckas!!! Jag är påväg mot toppen och ingen kan stoppa mig, speciellt inte en sådan liten människa som du! Det var bra på ett sätt iofs, du gav mig mer motivation, så tack för den. 

Jag tränade drygt en timme idag, fan vad skönt det är att börja dagen med det. Allt känns så jävla rätt och bra just för stunden, jag känner mig stark! Och imorgon ska jag åka till en av mina bästa vänner, en vän som alltid finns där, och som alltid bryr sig! Tack för det <3 Jag är även så otroligt glad över de nya vänner jag fått, ni alla gör mig så hel igen :) Jag trodde aldrig den här dagen skulle komma.. Nu ska jag börja på allvar att hjälpa människor med psykiska problem, ingen ska behöva må som jag har gjort! INGEN! 

Visst..
jag äter mediciner och träffar psykolog så jag är väl inte "frisk", men i mina ögon har jag kommer långt över halvvägs iallafall och jag känner mig som människa igen. Då kan ju inte nåra mediciner säga om jag är frisk eller inte. 

Till er som kämpar - GE ALDRIG UPP!<3


Kommentarer:

1 Danne:

Så otroligt roligt att läsa dina två senaste inlägg! Underbart att du är bättre, är uppriktigt glad för din skull, trots att jag inte känner dig. Keep it up! Positiva hälsningar:) Danne

Svar: Tack så mycket! Ja, jag trodde aldrig det skulle vända för mig. Men finns hopp till alla tydligen :) Hoppas allt är bra med dig med!:)
pennni

Kommentera här: