Fredag.

Fredag idag och exakt en vecka tills jag flyttar till den nya lägenheten. Jag hoppas det kommer bli bra och att allt löser sig tillslut. Jag ringde psyk idag, till min kontaktperson men fick inget svar... nu måste jag vänta tills på måndag innan jag kan få någon hjälp. Det är just det jag hatar mest med helger, att alla är lediga och det går inte att få tag på någon.. Men jag överlever nog denna gången med, som så många gånger förr. 

Jag mår inte alls bra idag, det kryper i hela kroppen och jag känner mig stressad och otålig, vill hitta på något att göra samtidigt som jag vill lägga mig i sängen, under täcket och gömma mig. Så det blir nog inte så mycket gjort denna dag förutom att jag måste gå och handla och senare tvätta, kul fredag! Fast man ska inte klaga, finns väl dom som har det värre, antar jag. 

Nu ska jag förbereda mig mentalt för att gå ut på stan och handla, jag hoppas att jag inte får några impulsköp som jag brukar kunna få så fort jag är och handlar någonstans.. aja, ha en bra kväll alla! 


Kommentarer:

1 Milla:

Hej! Sorry att jag har varit borta ett tag. Det blev sämre, sen bättre, sen sämre igen... Total berg-och-dalbana liksom. Jag orkade inte blogga. Får ingen läkarvård/terapi nu under sommaren så det är lite jobbigt, men det kommer väl igång igen till hösten. Det låter som att du mår lite bättre i alla fall, skönt att höra!

Svar: Hej!Jaså, det lät ju inte alls kul.. Är det bättre nu då? Varför får du inte det?
Nja, det är väl lite upp och ner för mig med..
pennni

Kommentera här: