Tvångstankar?

Jag har inte loggat in på min blogg på jättelänge, jag har inte orkat, allt går nedför och jag har varit och nuddat botten, igen. Läkaren som jag har förstår sig inte på mig, han borde inte få va läkare, han skriver bara ut medicin och ökar doserna och ändrar en massa men han tänker inte en sekund på biverkningarna som blir på MIG! Jag är deprimerad och tänker på hur jag ska ta livet av mig hela tiden, det är typ som tvångstankar, snart kommer det ske! Jag vet inte vad jag ska ta mig till nu, ska jag käka upp all medicin jag har och sen lägga in mig på psyket igen? Eller ska jag ta mina ordinerade doser och kämpa vidare? Kämpa? Det är ju det ända jag har gjort hur länge som helst men inget händer, det är inte lätt att kämpa när man bara ser svart på allt och inget går som det ska. 

Jag sitter här i min säng/soffa och tänker på hur och vad jag ska göra, något måste göras, helst vill jag inte såra någon men det kan bli svårt. Jag vet att jag har blivit svårt depremerad, och min kontaktperson har varit sjuk hela förra veckan och jag har ringt och lämnat meddelande men han har inte ringt upp idag heller, fan! Hur kan man skita i sina patienter bara för att man är lite förkyld eller något, ge mig den jävla förkylningen istället, jag kan ta den 100 gånger om, bara du bryr dig och hjälper mig. Jag känner hur jag håller på att bli galen.. jag går inte ens ut längre, jag sitter här med hjärtklappning och paranoia hela dagarna. Mina tankar går bara runt, runt och jag vet inte vad jag ska göra. Det känns som att ingen kan hjälpa mig nu, allt är försent, inget lyckades, tyvärr. 

Såhär kan man inte ha det. Jag måste göra något åt mina jävla demoner och tvångstankar innan något händer. Tro mig när jag säger att jag försöker, jag försöker så jävla mycket, hela tiden, varje sekund, jag kämpar för er. <3


 
 
 
 

Kommentera här: