Jobbig dag

Idag är en jobbig dag, vet inte varför, men allt känns jobbigt - jag orkar inte göra något. Jag har iaf klarat mig utan mat nu i en och en halv vecka, det tycker jag är bra gjort av mig, dock har jag bara gått ner 2 kilo, men det är en början iaf. För några dagar sen har jag börjat cykla en mil om dagen med, det är ungefär det jag orkar på en dag, men jag är ute och går 40 min också. Man blir helt slut av att inte äta, men det borde bli bra resultat då. I helgen ska jag börja äta mat igen, men det blir nog mest sallad och sånt, jag ska försöka att inte äta något onyttigt.. sååå jag får se hur det går. 

Jag skulle egentligen ha städat och tvättat idag, men jag skjuter upp det hela tiden för jag orkar inte, jag är inte alls på humör.. Jag vill bara sova bort hela dagen, skitdag! .. Nu tror jag att jag ska försöka sova en stund så dagen blir lite kortare. 

Godnatt

Kommentera här: