Egen plan.

Ja, då var jag hemma igen, kom hem sent igår kväll. Det var iallafall sista gången i mitt liv jag vänder mig till psyket. Allt har bara blivit sämre sen den dagen vi kontaktade dom. Nu ska jag komma på en plan på hur jag snabbast ska kunna bli bättre, och förhoppningsvis bra till sommaren. Jag får sitta och klura på en plan, jag ha börjat lite men vettefan hur det går, jag måste få tag på en läkare som skriver ut benso, som jag ska ta när jag slutar med de mediciner jag äter, så jag kna bli fri och ine vara beroende av läkare och apotekt osv.. Dock funderar jag på att ha kvar anafranil, det är trots allt ett bra läkemedel som är beprövat under lång tid, men allt annat skit ska bort! 

Idag ska jag försöka göra något, vad som helst men inte bara sitta och deppa, måste komma på något jag kan göra, städa eller något lär det bli. 


Kommentera här: