Dåligare.

Dålig dag och helg. Jag sitter bara och gråter över allt jag gjort och över mitt bedrövliga liv som jag vill få ett slut på. Jag har svårt att andas och det pirrar och sticker i halva sidan av kroppen, det känns som att jag kommer att få ett krampanfall när som helst. Jag orkar inte mer, vill bara försvinna! 

Jag kan inte gå på skolan imorgon, jag är allt för instabil.. Vad fan ska jag göra? Vem ska jag ringa? Psyk är det sista stället jag vill vända mig till och jag vill inte besvära folk i min närhet.

Jag har tänkt mycket, och jag vill dö. Jag vet att jag har sagt det många gånger men just nu är det värre än någonsin... tabletter hjälper inte alls! Jag vet inte hur jag ska göra bara... helvete! 

Kommentarer:

1 Kajsa:

Hej
Klart du ska ringa dina vänner och anhöriga, dom vill nog att du gör det när du mår dåligt, i alla fall skulle jag tyckt det varit bra om du ringde mig när du inte mår bra

Kommentera här: