Arg

Jävla skit dag!.. som alla andra dagar. Jag får inget lugn i kroppen, hjärtklappning, ont i magen, stressad, nervös och orolig hela jävla tiden. Jag oroar mig inför flytten, det kommer kännas så konstigt att packa ihop och ta alla möbler från de hem som jag har skapat, och sedan flytta in i ett liten etta... där kommer jag inte kunna känna mig hemma alls. Jag hade äntligen ett ställe där jag kan känna mig trygg, där jag har alla mina saker på de platser de ska vara på och allt, jag vill bo kvar där, det är mitt hem! FAN.. jag vill inte sitta ensam i en etta, där jag inte ens får plats med mina möbler. Jag hatar allt just nu, jag är arg och less för att allt har gått rakt åt helvetet! 

Varför går allt jämt åt helvete? varför kan aldrig någonting gå åt rätt jävla håll?! Jag hatar mig själv, för det är ju mitt eget fel men vad ska jag göra åt det nu? ingenting, för det är försent! Allt är försent och jag är körd! Nu ska jag försöka bygga upp ett liv, för allt har rasat. Hur fan ska jag kunna det när allt går åt fel håll och ingenting blir som planerat. Jag kommer fan förbli olycklig och bitter! Jag orkar inte mer... ger upp NU! punkt.

 

Kommentarer:

1 Ola Svanström:

Jag minns när jag var 27 år gammal och livet var över för min del. Nu är jag 40 och livet har i viss mån bara börjat. Det finns inte mycket jag kan säga som kan få dig att tro på det jag skriver, men en sak kan jag säga att det är absolut inte ditt fel. Du har inte valt att må som du mår. Du har inte valt att vara där du är. Jag är säker på att det inte finns någon som planerar att må dåligt.

Dina känslor och ditt mående är ingenting du kan kontrollera. Alla dina val har varit gjorde på den kunskap du har haft och de känslor som kontrollerat dig. Du har gjort det bästa av en jävligt dålig situation.

Att anklaga sig själv är lätt och jag har gjort det själv så många gånger och att erkänna att man inte alls har någon kontroll över sina känslor eller mående är skrämmande.

Kommentera här: